Tuesday, August 3, 2010

Thaek Jho Low

Aku ada terbaca temubual khas dengan penama diatas dalam suratkhabar minggu lepas. Siapa dia? Entah la, cari la sendiri..hehe. (pakcik google kan ada). Walaupun aku tak berapa nak respect kisah kejayaan dia tapi dia still ada ilmu yang boleh dikongsi. Dia ada cakap pasal FDI (menatang haram ape tuh?? Tanya pakcik wiki.) di Malaysia dan apa peluang yang kerajaan ada..

Pak-pak menteri tak nak baca ke. Ish diorang tak minat lah. Diorang dok sibuk tengok katalog kereta import nak beli kat anak-anak diorang. Maklumlah banyak duit

p/s: papepun nama dia memang lucah..







No comments: